Betingelser

Priser

Alle prisene er oppgitt i NOK og inkluderer 25 % moms, dersom ikke annet er angitt. eyePOC AS (Org.nr 991751327 MVA) reserverer seg for eventuelle feil som kan oppstå på grunn av trykkfeil, endrede skatter og vesentlige omstendigheter utenfor vår kontroll (valutaendringer, råvarepriser, lovendringer).

Minstekjøp i nettbutikken er kr kr 250,-

 

Betaling

Hos oss kan du betale med Visa og MasterCard. Transaksjonen vil ikke bli gjennomført før varen er sendt fra oss. Vi benytter Nets betalingsløsning som er verifisert av Visa og MasterCard, og all informasjon foregår mellom deg og din bank. Vi registrerer ingen personlige opplysninger om din transaksjon. Det er derfor viktig at alle dine kontaktopplysninger stemmer med folkeregistret, slik at vi får sendt pakken til riktig adresse.

 

Levering

Vi sender varene dine så raskt som mulig, aller helst samme dag eller innen 48 timer. Du vil normalt motta dine varer i løpet av 2-4 dager etter bestilling.

 

Forsendelse/ Fraktavgift

Vi sender alle våre varer med Posten Norge. Fast fraktkostnad er kr 69,- 

Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Dersom eyePOC AS må sende pakken om igjen p.g.a ukorrekt adresse, må du som kunde betale denne kostnaden.

 

Kundens plikter

Den som er registrert som kunde (18 års aldersgrense) hos oss, er ansvarlig for betaling av de ytelser eyePOC eller våre samarbeidspartnere leverer i henhold til nærværende vilkår. Det er kundens oppgave å sørge for at riktig leveringsadresse og mobilnummer blir opplyst.
 

 

Reklamasjon

Dersom varen er skadet, eller ikke svarer til forventningene ved levering, skal dette snarest meldes til oss, og helst på ankomstdagen, via e-post. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått, slik at vi kan løse problemet så fort som mulig. 

Hvis varen er blitt skadet under transport, må du melde dette direkte til oss slik at vi kan finne en løsning. Send oss bilder av varen og emballasjen til ordre@eyepoc.no, sammen med ordrenummer og ditt fulle navn. Ta vare på både varen og emballasjen til du hører fra oss igjen.

Ved tvister som vi ikke klarer å løse sammen, anbefaler vi at du tar kontakt med Forbrukerrådet. Vi følger alltid Forbrukerrådets anbefalinger.

 

Angrefrist

Angrerettloven gjelder ved forbrukerkjøp. Hvis du angrer på kjøpet, kan du returnere dine varer i originalemballasjen innen 14 dager etter mottagelsen. Varer uten original-emballasje kan ikke byttes eller returneres. Gi oss beskjed om at du ønsker å benytte deg av angreretten på mail; ordre@eyepoc.no,. Du har ansvaret for at returvarer når frem til oss i uskadet/komplett stand. Sørg derfor for at varene er forsvarlig innpakket.

Fyll ut angrerettskjemaet som ligger vedlagt i forsendelsen, og legg denne ved i returpakken.

Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt, refunderer vi varens pris. Vær oppmerksom på at kostnader ved retur av varer påfaller deg (jf. Angrerettloven § 15 første ledd).

Returadresse:

eyePOC AS

Røhrtsvei 62

1181 Oslo

 

Ekstraordinære forhold

Selger er kun ansvarlig for tap for varen, dersom det er påvist feil eller mangler. Dette gjelder likevel ikke hvis selger godtgjør at mangelen skyldes forhold utenfor selgers kontroll, og som selger ikke med rimelighet kunne ventes å unngå eller overvinne følgene av. Selger er ikke ansvarlig for indirekte tap som følge av mangler med mindre tapet er voldt ved grov uaktsomhet eller forsett fra selgers side. Ved forbrukerkjøp kan ikke vilkårene være dårligere enn vilkårene i loven, jfr. Lov om forbrukerkjøp av 2002-06-21 nr. 34.

 

Endring i vilkårene

Selger forbeholder seg retten til å endre nærværende vilkår, herunder som følge av endringer i lovgivningen.